Hvem kontakter jeg ved tekniske fejl?
Hvis du oplever tekniske problemer med din hjemmeside, e-mail eller hosting, kan du altid kontakte Siite Support. Vi hjælper med alt fra fejl på hjemmesiden til adgang, opdateringer, DNS og mailopsætning.
⚙️ Eksempler på tekniske fejl
- Hjemmesiden viser fejl eller kan ikke indlæses
- Du kan ikke logge ind i WordPress
- Mails bliver afvist eller ender i spam
- En side ser forkert ud efter opdatering
- Et plugin eller en funktion virker ikke som før
- Du ser beskeder som “500 Internal Server Error” eller “Maintenance Mode”
📨 Sådan kontakter du os
Send en mail til: support@siite.dk
→ Husk at beskrive fejlen så præcist som muligt, fx:
- Hvilken hjemmeside det drejer sig om
- Hvad du oplever
- Eventuelle fejlbeskeder
Gerne et skærmbillede
Ring til os: 25 81 81 06
Haster det uden for åbningstid?
Hvis din hjemmeside er helt nede (fx “site not reachable”), skriv “AKUT” i emnefeltet – så prioriteres sagen hurtigst muligt.
💡 Gode råd
- Tjek først om siden virker i et andet vindue eller browser
- Ryd cache, hvis ændringer ikke vises
- Send altid domæne og evt. login, hvis fejlen kræver adgang