Opsætning af Microsoft 365-mail i Outlook (Windows)

Denne guide hjælper dig med at opsætte din Microsoft 365 mailkonto i Outlook til Windows. Følg trinnene nedenfor for at sikre en korrekt opsætning.


1. Åbn Outlook

Start med at åbne Microsoft Outlook på din computer.

Klik derefter på menupunktet “Filer” øverst i venstre hjørne af programmet.


2. Gå til Kontoindstillinger

Under menuen “Oplysninger” skal du klikke på knappen “Tilføj konto”.

Dette åbner et nyt vindue, hvor du kan tilføje din Microsoft 365 e-mailkonto.


3. Indtast din e-mailadresse

Skriv din Office 365 e-mailadresse i det angivne felt.

Klik derefter på “Næste” for at fortsætte.


4. Vælg kontotype

Outlook vil muligvis spørge, hvilken type konto du ønsker at opsætte.

Her skal du vælge “Office/Microsoft 365” som kontotype.


5. Indtast din adgangskode

Når du bliver bedt om det, skal du indtaste adgangskoden til din e-mailadresse.

Tryk derefter på “Log ind” for at fortsætte.


6. Bekræft opsætningen

Når din konto er blevet godkendt, vil du se en bekræftelse på skærmen.

Tryk på “Udført” for at afslutte opsætningen.


7. Din e-mail er nu klar

Outlook vil nu begynde at synkronisere din e-mail, kalender og kontakter.

Din Microsoft 365 konto er nu opsat og klar til brug.


Konklusion

Du har nu succesfuldt opsat din Microsoft 365 mail i Outlook på Windows.

Skulle du opleve problemer under opsætningen, kan du prøve at genstarte Outlook eller kontakte Siite Support for yderligere hjælp.

Besvarede det dit spørgsmål? Tak for din feedback Der opstod et problem med at indsende din feedback. Prøv venligst igen senere.

Har du stadig brug for hjælp? Kontakt os Kontakt os